به فروشگاه اینترنتی پریسک خوش آمدید

بوی پیراهنت را پست نکردی

ریال800,000

دستی از خاکِ گورستانی بی‌نشان/

بیرون زده/

با نمِ بارانی برکف./

قلم کجاست تا بنویسد:/

این کشته هنوز/

شماها را از هر زنده‌ای/

بیش‌تر دوست دارد./

20 عدد در انبار

شناسه محصول: 978-622-961629-1‬‬ دسته: برچسب: , ,

بوی پیراهنت را پست نکردی

نصرت الله مسعودی

نشر پریسک چاپ دوم 1400
رقعی شومیز 100 ص

 

وزن 200 kg
ابعاد 21 × 15 × 1 cm

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بوی پیراهنت را پست نکردی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Quick Comparison

Settingsبوی پیراهنت را پست نکردی removeکتاب «مبانی مدیریت موثر کلاس درس» removeچگونه احساسات خود را بیابیم؟ (23 پرسش اساسی برای دگرگون‌کردن زندگی) removeمویه های لُری - بررسی مردم شناختیِ مویه های ایل بالاگریوه removeبا کوک تلخ باری ِسرما removeولگردهای ابدی (معرفی و گزیده آثار شاعرانِ نسل بیت آمریکا) remove
Nameبوی پیراهنت را پست نکردی removeکتاب «مبانی مدیریت موثر کلاس درس» removeچگونه احساسات خود را بیابیم؟ (23 پرسش اساسی برای دگرگون‌کردن زندگی) removeمویه های لُری - بررسی مردم شناختیِ مویه های ایل بالاگریوه removeبا کوک تلخ باری ِسرما removeولگردهای ابدی (معرفی و گزیده آثار شاعرانِ نسل بیت آمریکا) remove
Image
SKU978-622-961629-1‬‬978-622-7957-50-1 ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬978-622-97845-9-4 ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬978-622-97133-3-4‬‬‬978-622-961629-1‬‬-1978-622-97133-0-3‬ ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
Rating
Priceریال800,000ریال1,500,000ریال500,000ریال400,000ریال800,000ریال1,500,000
Stock

20 عدد در انبار

7 عدد در انبار

19 عدد در انبار

16 عدد در انبار

20 عدد در انبار

20 عدد در انبار

Availability20 عدد در انبار7 عدد در انبار19 عدد در انبار16 عدد در انبار20 عدد در انبار20 عدد در انبار
Add to cart

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

افزودن به سبد خرید

Descriptionدستی از خاکِ گورستانی بی‌نشان/ بیرون زده/ با نمِ بارانی برکف./ قلم کجاست تا بنویسد:/ این کشته هنوز/ شماها را از هر زنده‌ای/ بیش‌تر دوست دارد./اولین کلمه‌ای که با شنیدن عبارت "مدیریت کلاس درس" به ذهنتان خطور می‌کند چیست؟ پاسخ شما به این سؤال چیست؟ وقتی این سوال از معلمان پرسیده می‌شود، آنها معمولاً به کلماتی مثل کنترل، نظم و انضباط اشاره می‌کنند. این ایده که مدیریت کلاس درس به طور کلی به نظم و انضباط مربوط می‌شود، تصور غلطی است که بیشتر معلمان دارند، و این سوء‌تفاهم می‌تواند در تدریس مؤثر اختلال ایجاد کند. در واقع، مدیران کار حرفه‌ای کلاس‌های درس خود را به گونه‌ای سازماندهی می‌کنند که از بیشتر مشکلات رفتاری اجتناب کرده و در نتیجه نگران نظم و انضباط نباشند. با وجود این‌که نظم و انضباط بی‌شک جزء بسیار مهمی از مدیریت کلاس است، اما مدیریت تنها به این ختم نمی‌شود... تریسی گرتیک پرسش قدرت تغییر دادن کل زندگی شما دارد. انیشتین یک‌بار گفت: اگر من یک ساعت وقت داشتم تا مسئله‌ای حل کنم و زندگی من به راه‌حل بستگی داشت، 55 دقیقه اول صرف تعیین سؤال مناسب می‌کردم. یک‌بار که سؤال مناسب را بدانم، می‌توانم در کمتر از 5 دقیقه مشکل را حل کنم. انیشتین مردی درخشان بود. گری کلر[1] بنیان‌گذار kellar Williams realty،inc در کتاب پرفروش شماره یک مجله وال‌استریت، نوشت: زندگی یک سؤال است. شاید از خود بپرسید: چرا من باید روی سؤال تمرکز کنم، درحالی‌که آنچه من واقعاً می‌خواهم پاسخ آن است؟ ساده است. پاسخ‌ها از سؤالات حاصل می‌شوند و کیفیت هر پاسخ به‌طور مستقیم با کیفیت سؤال تعیین می‌شود. اگر سؤال اشتباهی بپرسید، جواب غلط می‌گیرید. اگر سؤال درست بپرسید، جواب درست می‌گیرید. در طول سال‌ها، من قدرت پرسیدن سؤالات درست را آموخته‌ام. مهم‌ترین سؤال ممکن را از خود بپرسید، پاسخ می‌تواند زندگی شما تغییر دهد. این داستان یک سؤال قدرتمند است که مسیر زندگی من را تغییر داد... در 23 اکتبر 1992، با شخصی به نام بیلی ری سایرس[2] (خواننده و بازیگر موسیقی کشور) آشنا شدم که به معنای واقعی مسیر زندگی من را تغییر داد. ممکن است برخی بگویند که این صرفاً یک تصادف بوده است اما من قویاً معتقدم که این سرنوشت معنوی من بوده است. بیلی ری از من پرسید: رؤیاهای شما چیست؟ آن زمان به‌تازگی از همسرم جدا شده بودم ... [1] Gary keller [2] Billy Ray Cyrus

مویه‌ها، هوره، سوگ‌سروده‌ها و یا چنان­که گفته‌اند آوازهای تلخ، آواهای غمگین و تأمل برانگیزی هستند که نه تنها از احساسات بازماندگان فرد پس از مرگ حکایت می‌کنند، بلکه بسیار فراتر از آن، آیینه تمام نمای فرهنگ، آداب و رسوم و باورهای اساطیری یک قوم‌اند. اشعاری که با این آواهای اساطیری درآمیخته­اند مسافران ابدی و ازلی مویه‌ها نیستند بلکه با توجه به برهه‌های زمانیِ گوناگون، تغییر می­کنند اما آنچه بدیهی است این­  است که تاریخ پدیداری این آواها به زمان‌هایی بسی دورتر از تاریخ شعر و عروض فارسی یا اوزان پهلوی می‌رسد. این مویه‌ها در پیوند با اساطیر قوم لر و باور به دنیای مردگان « شهر مورو»[1]تا حد زیادی معنا و مفهوم می‌یابند. ساختار زندگی ایلی، و ضرورت اجتماعی و تاریخی کوچ‌رو بودن که ریشه در هجوم اقوام بیگانه‌ای چون اعراب، مغول‌ها و حتی حکومت‌های مرکزی داشته، و همین­طور نزاع‌های ایلی که بر سر تثبیت و توسعه قلمرو‌ها و مراتع رخ‌ می‌داده، باعث می‌شده که جامعه ایلی در یک آماده­باش منظم و همیشگی برای حمله و دفاع‌های ناگهانی به سر بَرَد. به همین دلیل ایلات را می‌توان بصورت اردوهای جنگی همیشگی در نظر آورد. این سبک زندگی موجب می‌شده که هنجارها و صور زیبایی‌شناسی ویژه‌ای بر این جوامع حاکم باشد و روحیه جنگنجویی و برجستگی نمادهایی چون اسب و تفنگ و ادوات جنگی، ادوات کوچ  و ادوات شکار به عنوان نمادهای حیاتی و شرح داستان­پردازی و اسطوره­سازی بر محور این رشادت­ها و دلیری­ها برای این جوامع در کنار زیبایی ظاهری مردان و زنان این قوم، در آیین­های­شان برجسته گردد.

خسته­ گان را بر سفره­ ی نسیم و پروانه سایه می ­دهی و نمی ­دانی انگشتان­ ات سوخت­ باری ست چای عصرانه را  جنبش یا نسل بیت گروه شاعران و نویسندگانی آمریکایی هستند که اکنون پس از گذشت بیش از شصت سال به جایگاه ویژه‌ای در تاریخ شعر و ادبیات جهان دست پیدا کرده‌اند، و آثارشان به زبان‌های مختلف از جمله فارسی ترجمه شده است. این جنبش ادبی-اجتماعی پس از جنگ جهانی دوم و در دهه‌ی 50 در آمریکا آغاز شد و اغلب سان‌فرانسیسکو و نیویورک را محل تولد آن می‌دانند، اما در واقع آنچه نسل بیت نام دارد، دسته‌ای از افراد از ملیت‌های مختلف است که فهمیده بودند جامعه چه افتضاحی است! دوره‌ی پیش از دهه‌ی 50 آمریکا را عصر «پیروی از آداب و رسوم» می‌دانند. مردان آمریکایی در کلان‌شهرهایی که کمونیسم را بزرگ‌ترین دشمن‌شان می‌دانستند، با کلاه شاپو و کت و شلوارهای فلانل خاکستری یا آبی به محل کارشان می‌رفتند و زن‌ها در خانه به بچه‌داری و آشپزی و نظافت مشغول بودند. همه چیز سر جای خودش بود و کمترین میزان سرکشی و طغیان‌گری به شدت محکوم می‌گردید. در آن زمان شام خوردن دسته‌جمعی بر روی یک میز و تماشای شبانگاهی تلویزیون در کنار سایر اعضای خانواده سنّت مهمی بود که همه باید از آن اطاعت می‌کردند. هرچند که تمامی این رسم و رسوم‌ها پس از جنگ جهانی دوم تغییر کرد. مردم دیگر از سنت‌ها و سبک زندگی قدیم‌شان خسته شده بودند، و در همین زمان بود که «جک کرواَک» و «جان کللون هولمز» اولین گام‌ها را در راستای تشکیل نسل بیت برداشتند. آن‌ها در ابتدا قصد داشتند آثارشان پژواکی باشد برای یادآوری دوباره‌ی نسلِ فراموش گمشده‌ی دهه‌ی 1920، نویسندگانی همچون فیتزجرالد و همینگوی، اما آثار و فعالیت‌های اجتماعی آن‌ها تأثیر عمیق‌تری بر تاریخ گذاشت.
Contentبوی پیراهنت را پست نکردی نصرت الله مسعودی نشر پریسک چاپ دوم 1400 رقعی شومیز 100 ص  کتاب «مبانی مدیریت موثر کلاس درس»  تریسی گرت - ترجمه: زهرا بهاروند ایران نیا نشر پریسک چاپ اول 1402 رقعی شومیز 140 صفحه  چگونه احساسات خود را بیابیم؟ (23 پرسش اساسی برای دگرگون‌کردن زندگی)  میشل کولپ - ترجمه: فاطمه باقری چگنی / مبینا بهرامی نشر پریسک چاپ اول 1400 رقعی شومیز 81 ص  مویه های لُری - بررسی مردم شناختیِ مویه های ایل بالاگریوه اعظم گنجی نشر پریسک چاپ اول 1399 رقعی شومیز 179 ص  با کوک تلخ باری ِسرما هوشنگ رئوف نشر پریسک چاپ اول 1400 رقعی شومیز 80 ص  ولگردهای ابدی (معرفی و گزیده آثار شاعرانِ نسل بیت آمریکا) گردآوری و ترجمه: سارا پورحسنی نشر پریسک چاپ اول 1399 رقعی شومیز 274 ص  
Weight200200200200200200
Dimensions21 × 15 × 1 cm21 × 15 × 1 cm21 × 15 × 1 cm21 × 15 × 1 cm21 × 15 × 1 cm21 × 15 × 1 cm
Additional information
وزن 200 kg
ابعاد 21 × 15 × 1 cm
وزن 200 kg
ابعاد 21 × 15 × 1 cm
وزن 200 kg
ابعاد 21 × 15 × 1 cm
وزن 200 kg
ابعاد 21 × 15 × 1 cm
وزن 200 kg
ابعاد 21 × 15 × 1 cm
وزن 200 kg
ابعاد 21 × 15 × 1 cm
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare